Після
двояко сприйнятої глядачами та експертами рекламної компанії Genius Bar, компанія з Купертино вирішила
повернутися до звичного стилю своїх рекламних роликів, у яких на білому тлі
закадровий голос розповідає про переваги їх пристроїв. Черговий такий
"фірмовий" ролик Apple присвятила своєму новому iPad і додатків для
нього.
У ролику,
що отримав назву "All on iPad", розповідається, як користувачі
планшета використовують або можуть використовуватися даний пристрій -
наприклад, читати на ньому, редагувати фото, здійснювати відео-дзвінки, покупки
і навіть виконувати деякі робочі маніпуляції.
Не
залишені без уваги й особливі можливості екосистеми пристроїв компанії,
зокрема, функція AirPlay, що дозволяє, при наявності Apple TV, відправляти
відео з планшета на екран телевізора.
В кінці
ролика компанія також згадала і головну "фішку" свого останнього
iPad, а саме неймовірний Retina-дисплей, що відрізняється недосяжним для
конкурентів дозволом і якісної цветопередачей.
Таким
чином, за допомогою "All on iPad" Apple знову нагадала не тільки про
те, що як і раніше вміє робити якісні ролики, а й про те, що ми вже вступили в
пост-PC еру, коли на планшетах і смартфонах можна виконувати всі ті функції,
для яких раніше був потрібний комп'ютер або ноутбук.
Відео
Джерело: macnn

0 коммент.:
Дописати коментар