Ads 468x60px

четвер, 9 серпня 2012 р.

Нова реклама Apple: "All on iPad"



Після двояко сприйнятої глядачами та експертами рекламної компанії Genius Bar, компанія з Купертино вирішила повернутися до звичного стилю своїх рекламних роликів, у яких на білому тлі закадровий голос розповідає про переваги їх пристроїв. Черговий такий "фірмовий" ролик Apple присвятила своєму новому iPad і додатків для нього.
У ролику, що отримав назву "All on iPad", розповідається, як користувачі планшета використовують або можуть використовуватися даний пристрій - наприклад, читати на ньому, редагувати фото, здійснювати відео-дзвінки, покупки і навіть виконувати деякі робочі маніпуляції.
Не залишені без уваги й особливі можливості екосистеми пристроїв компанії, зокрема, функція AirPlay, що дозволяє, при наявності Apple TV, відправляти відео з планшета на екран телевізора.
В кінці ролика компанія також згадала і головну "фішку" свого останнього iPad, а саме неймовірний Retina-дисплей, що відрізняється недосяжним для конкурентів дозволом і якісної цветопередачей.
Таким чином, за допомогою "All on iPad" Apple знову нагадала не тільки про те, що як і раніше вміє робити якісні ролики, а й про те, що ми вже вступили в пост-PC еру, коли на планшетах і смартфонах можна виконувати всі ті функції, для яких раніше був потрібний комп'ютер або ноутбук.

Відео 


Джерело:  macnn

0 коммент.:

Дописати коментар